Klacht: Fraude!

op 14 juni 2018 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik boek 250 € : NL14RABO0155503219 over met de gedachte een PlayStation 4 Pro te kopen. Echter blijkt dit niet te kloppen en ook geen product mogen ontvangen.
Afzender of incassant met een Rabobanknr . en het blijkt dat deze
al eerder op dit platform www.klacht.nl staat vermeld.

Per mail contact opgenomen met Globalcollect maar een reactie blijkt teveel te zijn.
Telefonisch doorverwezen naar de klantenservice maar geen gehoor na 30min.

Gewenste Oplossing:

1. Geld terug en die vent moet de bajes in!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 15 juni 2018 om 16:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

15-Jun-2018 De heer Bleeker per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en of bewijs van betaling via email. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Rogerb92