Klacht: Fraude

op 28 december 2017 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg een factuur waarop 12 uur parkeren in Amsterdam wordt berekend. Bizar, want ik heb 1 uur geparkeerd. Ik bel met Customer Service. Ik vraag om credit nota. De medewerkster zegt dat Yellow Brick NIET met credit nota’s werkt (!) en ik krijg “tegoed” op mijn rekening. Ik krijg geen bevestiging ervan want zo werkt YB ook niet (!!). “Als goed is, moet het werken”. YB gaat gewoon 30 euro van mijn rekening afschrijven. En nee, het systeem werkt goed, “we zijn gewoon bezig met updaten”.
Gewoon een fraude.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik een credit nota.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

2 weken geleden - Beste mevrouw Toma, Wij hebben hier reeds telefonisch contact over gehad, ik hoop dan ook dat wij dit inmiddels naar tevredenheid hebben kunnen oplossen voor u. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dit natuurlijk graag. Met Vriendelijke groet, Harriet Yellowbrick

Reactie van de melder van de klacht MBToma

2 weken geleden - Goedemiddag, Ja, dat klopt. Ik accepteer uw voorstel. Dank u. Met vriendelijke groet, MB Toma

Alle klachten die gemeld zijn door MBToma