Klacht: Fragiel Armani horloge

op 26 juni 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Ik heb via vakantieveilingen een Armani horloge aangeschaft, gisteren precies een week geleden. Na een dagje werken op kantoor vind ik ineens een glasbreuk in mijn horloge! Het is een streep van bijna een centimeter lang! Het was die dag (vrijdag) gewoon een doorsnee werkdag voor mij en heb oprecht niets raars met het horloge gedaan.

Ik denk dat de oorzaak van de glasbreuk ligt bij zwak montage of iets in die trans.
Ik hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen, aangezien Armani horloges maakt van goede kwaliteit, en hoop dat zij achter dit principe staan.

Groeten,

Boy van Beek

Ps.
Ik heb een foto als bijlage toegevoegd van de glasbreuk. De breuk zit rechtsboven het Armani logo.

Een gewenste oplossing zou kunnen betekenen het opsturen van het horloge, waarna gekeken kan worden naar mogelijke reparatie. Als dit niet kan, wens ik dat het horloge wordt vervangen door een nieuwe.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 27 juni 2016 om 07:31 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u een barst heeft in uw horloge. Dit is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal bij de aanbieder navragen of het mogelijk is om uw horloge te vervangen. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan kunt u het horloge uiteraard terugsturen en ontvangt u het gehele aankoopbedrag terug. Ik zal u op de hoogte houden per e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Boyvanbeek