Klacht: fr6212

op 04 juli 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

we hebben een vertraging gehad van 3 uur en 20 minuten op een vlucht van 2.5 uur .
Aan de hand daarvan dien ik een schadeclaim in tijdens de vertraging hebben we een brief gekregen waarin duidelijk de schadevergoedingen staan ik heb nu 2 mail gestuurd met dit verhaal en 2 keer krijg ik dezelfde mail terug dat er een reactie komt binnen 7 werkdagen maar tot op heden nog steeds geen verdere reactie.
Ik heb ze vandaag gebeld en kreeg in de eerste instantie te horen dat hun er niks aan kunnen doen omdat dat een reserveringslijn is.
Toen wilde hij het reseverings nummer hebben en vertelde me dat ik geduld moet hebben nou dat word dus steeds minder ik heb hem verteld dat het niet netjes is dat ze een mail sturen dat er binnen 7 werkdagen een reactie komt en dan niks laat horen …..en wat denk je werd de verbinding verbroken nou is is dus pas services.
SCHANDALIG gewoon

als ik mijn schadevergoeding betaald heb gekregen en netjes ben behandeled

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jucaka