Klacht: Geen excursies

[email protected] op 30 december 2018 over FOX REIZEN in de categorie Reizen Algemeen

Eind okt begin nov met mijn man (om onze 40 huwelijksdag en mijn verjaardag te vieren )naar Marokko geweest. We zouden een kookcursus krijgen en op dromedarissen rijden en heerlijke kruiden leren kennen. Niets van dat alles.
Kookcursus zat niet in de groepsreis maar staat wel in de documentatie. De dromedarissen hadden een virus werd gezegd maar andere groepen gingen de volgende dag gewoon de woestijn in op deze dieren. We kregen in een hok van 8 bij 8 uitleg over kruiden. Vreselijk net als varkens in een hok. Na een paar minuten zijn we bijna allemaal weg gegaan. Marokko is een prachtig land maar had van fox meer verwacht en geen foute informatie. Geen tijd om iets rustig te bekijken. We moesten nog net niet rennen.

Een attentie van Fox voor ons jubileum. Al was het maar een flesje wijn. We moesten het wel melden maar er werd niets mee gedaan.
We zijn al eerder met fox geweest tot volle tevredenheid. We willen naar Australië maar hebben nu onze bedenkingen omdat we niet voor verrassingen willen komen staan of leuke uitstapjes missen die toch niet gedaan worden. Of rennend door Melbourne gaan.
Foute informatie in een reisgids is dodelijk voor een grote organisatie als Fox. Volgens onze geweldige gids probeert hij al 2 jr de informatie over Marokko goed te krijgen. Wie of wat moet er gebeuren zodat de reisgidsen up to date zijn.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FOX REIZEN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FOX REIZEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door