Klacht: Foutmelding na plaatsing

op 07 augustus 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Mijn naam is monique rust en ik heb gisternacht een bestelling geplaatst van drie producten. Na deze betaling kwam er een fout melding wel kreeg ik een ordernummer deze werkt niet en er stast dat mijn producten nog gereserveerd zijn. wel heb ik deze al betaald maar geen mail gehad of iets dat de order is geplaatst.

Gewenste Oplossing:

Zodra ik weet dat de producten verwerkt en opgestuurd worden zonder extra te betalen/ nog een keer te moeten bestellen. Anders wil graag mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moniquerust