Klacht: Foutmelding bij opslaan

op 09 juli 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Beste Albelli, ik heb offline via jullie programma een fotoalbum gemaakt. Als ik mijn bestand wilde opslaan bleef hij echter op ‘naamloos’ staan, en moest ik bij elke keer dat ik hem wilde opslaan het bestand een andere naam geven. Toen ik mijn fotoalbum wilde bestellen bleef hij aangeven dat ik mijn bestand eerst moest opslaan. Dit terwijl in de albelli fotoboekenmap inmiddels al behoorlijk wat mapjes waren ontstaan met verschillende namen van het fotoboek. Ik dacht dus dat mijn project goed was opgeslagen, maar niet dus. Ik heb er ruim 5 uur werk aangehad en kom nu dus tot de conclusie dat hij dus blijkbaar niets heeft opgeslagen. Als ik namelijk de map wil openen geeft hij aan dat er geen zoekresultaten beschikbaar zijn en dat de map (met de naam die ik het fotoalbum heb gegeven) leeg is.

Ik zou graag mijn fotoalbum terugwillen en willen dat mijn werk niet voor niets is geweest. Is er een oplossing voor hoe je een backup kunt maken in het bestand, of hoe ik mijn mappen alsnog kan openen?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 14 september 2018 om 15:18 geantwoord

Geachte mevrouw de Rijk,

Wij hebben u per e-mail om aanvullende informatie gevraagd om dit probleem te onderzoeken. Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u ontvangen.
Zodra wij uw reactie hebben ontvangen kunnen wij dit verder voor u in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door kimberleyderijk