Klacht: Foutmelding bij opslaan product

op 03 augustus 2018 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik heb de nieuwste update van het offline fotoboek-programma van Albelli uitgevoerd en geïnstalleerd. Daarna ben ik aan de slag gegaan met het opmaken van een fotoboek. Maar telkens wanneer ik probeer om op te slaan, krijg ik een foutmelding in beeld. Daarna loopt het programma vast en kan ik niet verder werken.
Er komt iets een zogenoemde ‘Apc-foutmelding’ in beeld te staan. Het enige dat ik dan nog kan doen is het programma afsluiten.

Ik heb altijd met veel tevredenheid en plezier gewerkt met het fotoboekprogramma van Albelli.
Ik vind het erg jammer dat dit nu niet meer lukt - na het uitvoeren van de laatste update van het programma.
Ik ben tevreden wanneer deze foutmelding kan worden hersteld en ik verder kan werken aan een mooi fotoboek van Albelli.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 14 september 2018 om 15:43 geantwoord

Geachte meneer Bouwmeester,

Wat vervelend dat u problemen ondervindt met ons programma.
Wij hebben u een tijd geleden per e-mail een instructie gestuurd om albelli toe te voegen in uw antivirus programma. Hiermee moet het probleem opgelost zijn.
Wij hebben hier verder geen reactie meer op ontvangen dus gaan er vanuit dat alles is goed gegaan. Mocht u toch nog vragen hebben kunt u dit laten weten in een reactie op het e-mailbericht. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak.

albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Werner80