Klacht: foutmelding bij bieden

op 06 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Iedere keer als ik wil bieden op vakantieveilingen.nl in de laatste 2 minuten van de veiling. Krijg ik een foutmelding; de ene keer staat er deze veiling is al verlopen en de andere keer staat er u bent niet ingelogd. Bij beide foutmeldingen klopt het niet, want ik ben ingelogd en ik ben op tijd met bieden. Wanneer ik bied als er nog 10 minuten over zijn is er geen probleem.

Wat nogal onlogisch is voor vakantieveilingen.nl is dat zij met deze rare foutmeldingen minder verdienen, want ik ben aan het overbieden in de laatste minuten.

Een verbetering van de site, waarbij geen rare foutmeldingen meer ontstaan. En een goede kans op het winnen van de kaarten voor sterren van holland beursgebouw.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw,Vriendelijk dank voor uw bericht.Vervelend om te horen dat het u niet lukte een bod uit te brengen.Wij raden u aan de volgende stappen allereerst even te doorlopen (ter controle):Vlak voor het aflopen van een veiling is er bijzonder veel activiteit op de site. De meeste biedingen worden in de laatste seconden geplaatst, er worden dan veel nieuwe biedingen vlak na elkaar in het scherm zichtbaar.Op de meeste computers zorgt de website ervoor dat deze zichzelf automatisch ‘ververst’, zodat de nieuwste biedingen te zien zijn. Is dit bij u niet het geval? Dan kunt u dit, bij Internet Explorer, zien aan een icoontje van een oogje met een rode balk onderaan in uw scherm. Het is dan belangrijk de pagina handmatig te verversen aan het einde van de veiling om de actuele biedingen te kunnen zien. U kunt dit doen met de F5 toets (bij Windows) of met CMD + R (bij Mac).Er kunnen verschillende oorzaken zijn dat het automatisch verversen niet werkt:- Uw Internet Explorer is verouderd. U kunt de laatste versie downloaden via http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/- Uw ‘cookies’ (tijdelijke internetbestanden) staan vol. U kunt de cookies wissen door boven in beeld op extra te klikken en vervolgens op internetopties te klikken. Hier ziet u browsergeschiedenis staan. Klik op verwijderen en selecteer de cookies. Als u deze heeft verwijderd kunt u de pagina verversen met F5.- De tijd van uw computer loopt niet synchroon met de wereldklok. Als de tijd niet goed loopt kan het zijn dat een bod niet geplaatst kan worden omdat de veiling dan al gesloten zou zijn. Via http://www.dejuistetijd.nl/ kunt u de tijd vergelijken en zo nodig aanpassen naar de wereldtijd. Als goed loopt kan het zijn dat een bod niet geplaatst kan worden omdat de veiling dan gesloten zou zijn.Daarnaast zien wij dat u ingelogd bent met Facebook en dat er naar aanleiding daarvan foutmeldingen ontstaan. Wij vragen u dan ook eens proberen te bieden met uw e-mail adres en wachtwoord (dus niet via Facebook).Wij zien daarnaast dat u de veiling intussen wel heeft gewonnen, gefeliciteerd!Indien er problemen blijven, horen wij het natuurlijk graag van u.Met vriendelijke groet,Renée Webcare VV

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 08 januari 2014 om 09:26 geantwoord

Wij zien daarnaast dat u de veiling intussen wel heeft gewonnen, gefeliciteerd!

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vakantieveilingen.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dberkhout