Klacht: Foutmelding bij betaling, 2 keer betaald – maar geen ticket!

op 22 augustus 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,

Op 16 augustus heb ik een ticket geboekt bij SuperSaver voor 396,07 van Amsterdam naar Stockholm. Bij de betaling kreeg ik een foutmelding, toen heb ik het nogmaals geprobeerd. Wederom kreeg ik een foutmelding, en geen ticket. Nu blijkt dat het bedrag van 396,07 TWEE KEER van mijn rekening is afgeschreven!

Gewenste Oplossing:

Help me alstublieft mijn geld terug te krijgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door imkeheuver