Klacht: Foutieve reisdocumenten / onvriendelijke service

op 25 juli 2016 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Ik heb een Reisdocument gekregen dat dient als voucher ter plaatse waar ik ontdekt heb dat niet alle linnenpakketten vermeld staan. Deze staan wel op de factuur en ik heb er ook voor betaald. Ik heb telefonisch cotact gehad (tegen betaling), waar ik heel onvriendelijk onthaald werd en de boodscahp kreeg dat het wel in orde zou zijn. Na aandringen van mijn kant en nogmaals een zeer bitsige Customer service assistant, kreeg ik de boodschap dat ze het zouden uitzoeken. Enkele ogenblikken later krijg ik opnieuw de factuur in mijn mailbox. Helaas had ik deze al gekregen en behoort deze NIET tot de reisdocumenten die ik ter plaatse dien af te geven. Dus, nogmaals -tegen betaling- teruggebeld en ook hier word ik weer bijzonder onvriendelijk en zuchtend te word gestaan. Weer krijg ik de boodschap dat het wel in orde zal zijn als ik ter plaatse ben en ook dat de eigenlijke voucher (welke ik ter plaatse dien af te geven), niet aan te passen valt. Op mijn vraag om dit dan per mail te bevestigen, krijg ik een respectloze en zuchtende bevestiging dat ze dit zouden doen. Deze mail is ontvangen, maar er staat nergens enig referentienummer, campingplaats, of wat dan ook op vermeld. Een mail zonder waarde dus en nog steeds geen zekerheid dat onze lakenpakketten in orde zullen zijn bij aankomst.

De formele bevestiging dat al mijn betaalde en bestelde pakketten aanwezig zullen zijn bij aankomst, een formele verontschuldiging voor de vergissing (deze heb ik nooit gekregen enkel) en zeker ook een verontschuldiging voor de onprofessionele en onvriendelijke customer service assistants. Ik heb contact gehad met 2 verschillende dames, beide waren niet professioneel, noch vriendelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SarahVB