Klacht: Foutieve postbezorging

op 01 juli 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste maal ontvang ik weer post die bestemd is voor een andere straat. Het gaat telkens om dezelfde straat met wel hetzelfde huisnr. Maar ik denk dat de stratenkennis onvoldoende is.

Gewenste Oplossing:

Geen post meer van anderen in de bus, maar wel mijn eigen post op het juiste adres. Want ontvangen anderen ook niet mijn post?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 14 augustus 2012 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Mocht het onverhoopt nogmaals voorkomen, wilt u dan zo vriendelijk zijn ons dit te melden via klantenservice@sandd.nl.

Wij danken u bij voorbaat voor de moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door Amenona