Klacht: Foutieve definitieve aansluiting 1×35 moet zijn 3×25

op 15 september 2016 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Geachte heer, mevrouw,

De firma hak is nu bezig om de definitieve aansluiting aan te leggen voor 2 woningen. Ze zijn nog de gehele dag bezig. We komen er gisteravond achter dat er 1×35 is aangevraag maar 3×25 moet zijn.
Vanmorgen direct gebeld. De werkvoorbereider van enexis wil geen moeite doen om het te veranderen we moeten maar een verandering aanvragen. Kosten per woning 207 euro. Terwijl de firma Hak gewoon aanwezig is en het wel wil aanpassen. 1 Telefoontje van Enixes zou al voldoende geweest zijn. Terwijl enexis nog langs moet komen deze ochtend.
Een echte paarse krokodil situatie. Het lijken wel ambtenaren. Of is het vandaag te warm om te werken. Belachelijk voor woorden.
mvg
Vera Pol

Direct actie ondernemen door enexis.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Enexis

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Pol, U hebt een klacht ingediend aangezien een wijziging in de aanvraag niet direct doorgevoerd kan worden. Hierdoor moet u en uw toekomstige buren extra kosten maken. Uw klacht is in behandeling genomen onder nummer 8009545689. Telefonisch heb ik u niet bereikt. Vanmiddag probeer ik nogmaals om met u in contact te komen. Dave Webcare Enexis

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 15 september 2016 om 17:37 geantwoord

Geachte mevrouw Pol,

U hebt een klacht ingediend over de geplaatste aansluitwaarde. Telefonisch heb ik u niet bereikt.

In de toegestuurde e-mail heb ik u toegelicht waarom een aanpassing niet doorgevoerd kan worden. Daarnaast bevat de e-mail belangrijke informatie omtrent het leveringscontract. Indien u naar aanleiding van mijn e-mail vragen of opmerkingen hebt kunt u contact met mij opnemen. Mijn contactgegevens staan onderaan de e-mail.

Dave
Webcare Enexis

Alle klachten die gemeld zijn door Verapol