Klacht: foutieve bezorging

op 12 september 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op dinsdag 6 september zijn er 5 poststukken van de Belastindiens foutief berzorgd op het Grondzeilerplantsoen huisnr. 41-42-44-53-63, wij hebben dit zelf goed bezorgd. Op vrijdag 9 september heb ik uw postbezorgster erop aan gesproken en het enige wat zij mij kon antwoorden (op verschillende vragen) was: ” ik weet niet, ik weet niet, ik weet niet” , als dat het enige is wat zij kan antwoorden, heeft mij er toegebracht deze klacht bij u neer teleggen.

Gewenste Oplossing:

Correcte bezorging en zeker als het om zulke belangrijke post gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 12 september 2016 om 09:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door cornelia pover de ligt