Klacht: Foutief e-mailadres

op 07 juni 2016 over Uwnota.nl in de categorie Financieel Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de administratie van uwnota.nl staat een onjuist e-mailadres van mij. De organisatie is hier al van november 2015 op de hoogte. Het is niet mogelijk om het e-mailadres te wijzigen, waardoor de nota naar iemand anders wordt verstuurd.

Gewenste Oplossing:

Dat het juiste e-mailadres wordt geregistreerd bij uwnota.nl en dat deze ook wordt gebruikt en dat het oude onjuist e-mailadres uit de administratie wordt gewijzigd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Uwnota.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Uwnota.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Uwnota.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Uwnota.nl

Heeft op 07 juni 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jg_72