Klacht: foutief afrekenen

op 20 juni 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze klacht betreft Intratuin Koudekerke.

Ook deze keer weer 2 aanbiedings- / actieartikelen in de winkelwagen die bij de kassa voor de normale prijs worden aangeslagen i.p.v. de aanbiedings- of actieprijs.

Als je het aangeeft bij de kassière is het antwoord dat de nieuwe prijs nog niet is ingevoerd in het kassasysteem en wordt je doorgestuurd naar de informatiebalie waar je na het hele verhaal opnieuw te hebben uitgelegd het verschil wordt teruggegeven.

Deze misleiding is bij ons nu zo vaak voorgekomen dat wij ons afvragen of hier meer aan de hand is.

Gewenste Oplossing:

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat aanbiedings- / actie prijzen die afwijken van de normale prijs direct worden ingevoerd in het kassasysteem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan S.