Klacht: Fouten in zelfscan

op 27 augustus 2016 over Poiesz in de categorie Supermarkten

Op vrijdag morgen 26-8 even boodschappen doen bij de poiez hier in Oosterwolde het is behoorlijk druk. Wij pakken zoals gewoonlijk de zelfscan en doen een ronde door de winkel als we alles hebben gaan we richting zelfscan kassa even kijken op de scan hoeveel het is wat we moeten betalen 41,87 euro. Ik geef de scan aan de jongedame. Ze vraagt is alles gelukt met scannen. Ja hoor. Even een controle dit is normaal met zoveel artikelen. Ga je gang. Ze scant wat en dan zegt ze: u hebt een brood niet gescand. Het schaamrood breekt mij uit. Dat zal toch niet! Wat nu? Leg alles maar op de band dan wordt het via de kassa opnieuw gescand. Je weet van narigheid niet waar je moet kijken. Nadat alles gescand is zegt de jongedame 41,87. Ik zeg dat stond ook op de handscan. Zij zegt ja dat kan. Ik zeg: nee dat kan niet. Je zegt dat ik een brood ben vergeten dan moet het bedrag hier hoger zijn. Op naar de bedrijfsleider. Hij wist niet wat hij met ons aan moest. Hij begreep niet hoe het kon. Er kwam een medewerkster bij en die vertelde dat ze dit wel meer had gehoord. Ze vroeg of we tijd hadden dan zou ze de bon van de zelfscan er uithalen. Maar dat was niet meer mogelijk. Zo ga je met een rotgevoel naar huis en blijf je maar peinzen hoe het kan. Vanmorgen stap ik naar buiten en er loopt een kennis voorbij met de vraag, zo gisteren aan het pikken bij de poiez?

Als er eindelijk eens naar de software van dit systeem word gekeken en de fouten er uit gehaald worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Poiesz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Poiesz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nico 1954