Klacht: Foute weergave van werkelijkheid

op 06 september 2018 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

3 maand geleden een dyson aangeschaft als vervanging van mijn oude stofzuiger met snoer. Was er erg blij mee en doet het goed zeker als je ziet wat het allemaal opzuigt. Helaas was de vreugde snel over omdat je met de draaiende delen maar erg kort kunt stofzuigen. Max 10 minuten en dan heb je natuurlijk nog niet eens een halve woonkamer gedaan. Via media markt opgestuurd naar Dyson en daar kreeg ik als antwoord van terug dat dat inderdaad de normale tijd is waarmee je kunt stofzuigen met de draaiende onderdelen erbij. Met andere woorden je kunt een half uur stofzuigen met alleen de stang wat natuurlijk geen stofzuigen is en 10 minuten met draaiendende delen.ik vindt dit schokkend je betaald 400€ voor een veredelde kruimeldief.
Dit is echt niet zoals het wordt weergegeven in de reclames en ook niet bij de verkoop. Ben erg teleurgesteld

Geld terug ivm niet voldoen aan verwachtingen binnen 3 mnd

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margot30