Klacht: Foute tenaamstelling en GEEN klachtafhandeling

op 06 augustus 2017 over Dela in de categorie Verzekering

Dela zegt dat ze binnen 14 (!!) dagen een klacht afhandelen maar het speelt al sinds 22-6-2017 en nog steeds geen fatsoenlijke reactie.
Op 22-6 kreeg ik een uitnodiging voor een bijeenkomst op 29-6. De uitnodiging was gericht aan mevrouw Peters. Dela vergeet hierbij voor het gemak even dat mijn man dood is, mijn naam is namelijk KUIJPERS-Peters. Ik heb kenbaar gemaakt dat de tenaamstelling onjuist is en dat ik GEEN interesse heb in de bijeenkomst. Vervolgens krijg ik op 24-6 een herinnering. Wederom gericht aan mevrouw Peters. Dus Dela leest je reactie niet!! Op 11-7 een klacht ingediend via de Dela site. Geen reactie!! Op 17-7 maar een openbaar bericht geplaatst op Facebook en wonder boven wonder binnen 1 uur een reactie van Dennis, graag een prive bericht. Op 17-7 krijg ik een bevestiging van mijn klacht binnen. Maar daarin staat dat mijn klacht zou gaan over het feit dat jullie mij mailtjes sturen. Dus WEER leest Dela de inhoud niet. Aangezien jullie zeggen binnen 14 dagen op de klacht te reageren heb ik op 1-8 maar weer een bericht op de site van Dela op Facebook geplaatst. En wederom gelijk een reactie van Tim dat mijn klacht naar de juiste persoon is gestuurd. Had dat niet 14 dagen geleden moeten gebeuren!!!! Inmiddels is het 6-8 en nog steeds GEEN reactie. Ik vind het heel kwalijk dat een uitvaartorganisatie zo met haar klanten omgaat.

Ik wil graag een antwoord waarom ik, 7(!!) jaar na het overlijden van mijn man, ineens mailtjes van Dela ontvang en hoe ze het in hemelsnaam in hun hoofd hebben gehaald om de naam van mijn man te vergeten. Mijn naam is KUIJPERS-Peters!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dela over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door mkp68