Klacht: Foute levering van bestelde producten MCdrive

op 30 januari 2014 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ondanks duidelijke bestelling bij medewerker MCdrive (die ook nog intern navraag deed of mijn gevraagde producten op voorraad waren) van 1 stk. MUFFIN APPEL-KANEEL en 1 stk. DOUBLE CHOCOLATE MUFFIN geleverd krijgen 1 stk. TRIPLE CHOCOLATE COOKIE en 1 stk. APPELPUNT.
MCdonalds Breukerweg Heerlen gebeld, gesproken met manager, hem de verkeerde levering verteld. Ik kon naar de vestiging toe komen om de producten om te ruilen (extra kilometers rijden) voor een fout van de medewerker(s) van MCdonalds.
Ik vond deze manier van afhandeling door de manager van deze vestiging beneden de maat.

Had op zijn minst verwacht iets extra's te krijgen voor dit ongemak. (dit is niet het eerste voorval bij deze vestiging)
Bij alle voorgaande fouten (was er wel een andere manager) werden de fouten gecompenseerd. Ondanks extra naar de vestiging toe te moeten rijden, kon ik daar dan wel mee leven. De manager die er nu is, is geen echte manager.
Zou ik ander werk laten doen.
Datum voorval 30 jan. 2014 +/- 21.00 uur

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Schoonbrood