Klacht: foute bezorging

op 29 augustus 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, 29-08 2016 is bij mij de verkeerde krant bezorgd, n.l. de Volkskrant. Ik heb gebeld met de servicedienst van het AD en daar werd mij gezegd dat de krant verrekend wordt bij de volgende betaling. Dat wil ik niet, ik wil vandaag het AD hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het AD van vandaag alsnog bij mij bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laila Timp-Veldhuijzen