Klacht: Foute bestelling ontvangen. Ze doen valse beloften om terug te mailen met een oplossing. Ze proberen je ook nog de schuld te geven. Erg onklantvriendelijk.

op 10 april 2013 over Prooutlet.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb begin December 2012, vesten besteld op www.prooutlet.nl

Na 2 weken te hebben gewacht kreeg ik eindelijk mijn bestelling. Helaas kreeg ik een foute bestelling waarop ik direct via de site contact opnam met pro outlet.

Ze reageren niet op e-mails of telefoontjes. Er staat ook geen adres op de site vermeld bij ”bedrijfsinformatie” of ”Retourzendingen”.

Op de website staat dat je eerst een retour dient aan te melden op [email protected]

Ik heb tal aan e-mails gestuurd (lees: 50 e-mails) en netjes het bestelkenmerk erbij vermeld zodat ik de bestelling retour kon zenden en waar het dan heen kon.

Ik heb 2 keer een email van de eigenaar gekregen dat ik een week moest wachten en dat hij dan contact met mij zou opnemen en mij een oplossing zou bieden. Dat is echter nooit gebeurd waarop ik niks meer van hem heb mogen vernemen.

Nadat ik een e-mail stuurde dat ik stappen wou gaan ondernemen (mijn geduld raakt ook een keer op) kon de eigenaar wel ineens binnen een minuut reageren, en kreeg ik de schuld dat ik me niet aan de voorwaarden had gehouden en de bestelling retour had moeten sturen binnen 5 werkdagen. Hun reageren zelf nooit op emailtjes en er staat helemaal geen adres van ze op hun website van Prooutlet (dus hoe kan je dan de klant daar de schuld van geven!?)

ON-GE-LO-VE-LIJK.

We zijn vanaf de aankoop nu al maanden verder en er is nooit iets opgelost. Ik heb er geen vertrouwen meer in.

Op internet staan veel meer negatieve reviews van klanten die bij prooutlet wel betaald hebben maar niks geleverd kregen of foute bestellingen ontvingen waar niet meer op werd gereageerd.

De webwinkel gebruikt ten onrechte een vals keurmerk logo die al een langere tijd door www.webwinkelkeur.nl is ingetrokken door alle negatieve meldingen die ze binnen hebben gekregen.

Ik heb de IDEAL betaling en al het bewijs aan email verkeer met de valse beloften die de eigenaar doet. Ik vrees dat als hij zo met zijn klanten omgaat, hij zijn bedrijf binnenkort kan opdoeken!

Op onderstaande afbeelding zie je dat er ook al meldingen bij de politie binnen zijn.

Ik wil iedereen waarschuwen dat je hier niet moet bestellen!!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prooutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Simon