Klacht: foute beslagvrije voet

op 11 september 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Cannock Chase geeft mij tot 29 augustus om papieren in te leveren om een hogere beslagvrije voet te kunnen berekenen. Intussen hebben ze wel al beslag gelegd op mijn salaris met een basis beslagvrije voet. Aangezien ik week geld hebt, is er al in twee weken €400 betaald aan Cannock Chase en houd ik niet genoeg over om mijn huur te kunnen betalen.

het teveel aan beslagvrije voet terug betalen en ipv €887 te gebruiken het juiste bedrag van €1220 door te geven aan Tempo Team deze week nog.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht BolSa

4 maanden geleden - Cannock Chase zegt niet aangesloten te zijn bij klacht.nl maar ik kreeg wel een dag later een email met het juiste beslagvrije voet. Helaas is dit nog niet doorgegeven aan Tempo Team met als gevolg dat ik nu 3 weken te weing geld hebt ontvangen. Cannock Chase geeft aan het teveel betaalde bedrag terug te gaan storten op mijn rekening maar ik heb nog niks mogen ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door BolSa