Klacht: Fout tijdens boeken dzv vliegtickets.nl daarna komt er geen oplossing en zijn ze niet bereikbaar.

op 05 juli 2021 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben vliegtickets geboekt en betaald. Er is echter een fout gemaakt bij vliegtickets.nl. Ik mail hierover omdat ik geen vliegtickets heb gehad.
Na 6 dagen mailen ze terug dat ik contact moet opnemen en dat het geld voor omgezet naar de nieuwe boeking. Nu blijkt dat de kosten omhoog zijn gegaan van de tickets in vergelijking met onze boekingsdatum. Ik heb gevraagd om een oplossing zodat wij niet meer kosten kregen. Ineens verschuilen ze zich overal achter en kan er niks geregeld worden. Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld. Blijkt dat ze maar tussen 09.00 en 13.00 uur bereikbaar zijn. Ik bel tussen deze tijd en sta 45 min in de wacht op dag 1. Op dag 2 is de lijn bezet en kom je er niet meer tussen. Ondertussen lopen de vliegticket prijzen op en ik kan geen kant op. Wij hebben niks fout gedaan en worden nu compleet tegen gewerkt. Het vakantiegevoel is helemaal weg bij ons door al dit gezeik. Ondertussen verwacht vliegtickets.nl dat ik nu al 250 euro ga betalen voor de 3 tickets.

Ik wil graag dezelfde reis als wij geboekt hebben voor het bedrag waarvoor wij geboekt hebben.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TinoN