Klacht: fout product ontvangen ref 1275235

op 05 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

fout dekbedovertrek ontvangen

div malen gemaild en gebeld.

naar wederom uitbreid toegelicht te hebben met foto’s en uitleg waarin wel met 1000% zekerheid is vast te stellen dat er iets fout gestuurd is willen ze nog geen actie ondernemen. Nu willen ze weer een originele, nieuwe foto van het product thuis ontvangen etc……

Ze willen gewoon geen actie ondernemen!

Dat ze het juiste product opsturen zoals gekocht.

Heb zelfs voor gesteld het foute product te behouden voor een gereduceerd tarief. Ze mogen het juiste product ook opsturen, franco waarin ik enkel het product betaal en geen geen extra kosten als veiling- en vezendkosten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 05 oktober 2016 om 19:33 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u denkt dat wij u niet willen helpen. Dit willen wij echt met klem ontkennen. Wij willen u heel graag helpen en daarom vroegen wij echt om een foto van het product dat u had ontvangen. Niet een foto van de website.

Zodra wij deze foto hebben ontvangen, kunnen we actie ondernemen en gaan we voor u verder.

Om u sneller van dienst te kunnen zijn willen wij u vragen om de foto naar webcare@vakantieveilingen.nl te sturen.

Wij kijken uit naar uw email.

Larissa- Webcare VV

Heeft op 11 oktober 2016 om 11:32 geantwoord

Er is nog steeds geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door stephanvandesande