Klacht: Fout over fout over fout over fout over fout……..

op 19 mei 2020 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 24 december mijn t mobile thuis abonnement opgezegd daar ik per 11 januari voor lange tijd naar het buitenland zou gaan en mijn huis te koop stond. Er zou een opzegtermijn van 1 maand worden gehanteerd dus einde abonnement per 25 januari. Wat schetst mijn verbazing dat al op 25 dcember, nota bene 1e kerstdag mijn abonnement al was beëindigd.Geen Internet dus. Zogenaamde klantenservice gaf aan dat er een dag eerder een fout was gemaakt en dat die onmiddellijk zou worden hersteld. Niet dus. Tijdens de beide kerstdagen diverse malen gebeld doch men weigerde op een fatsoenlijke wijze de door t mobile zelf gemaakte fouten op te lossen. Het was immers kerstmis, drogreden daar het ook kerstmis was toen ze afsloten.
Op vrijdag wederom met de zogenaamde klantenservice gebeld maar nu was het verhaal dat het weliswaar niet correct was verlopen maar dat de gemaakte fout onherstelbaar was. Wat een onzin! Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik toch al had opgezegd en het doen van moeite voor iemand die toch al had opgezegd te bewerkelijk zou zijn. Klanten die hebben opgezegd kunnen dus vooral maar verrekken bij t mobile.
Ik heb ze aangegeven niets meer aan ze te zullen betalen waarbij ik de betaling van de maand november heb teruggedraaid en die van december heb geblokkeerd. Ze moesten dat dan ook maar zien als schadevergoeding. Daarna begon het gedoe pas echt!
Aanvankelijk werd 25 tm 31 december gecrediteerd zodat alles weer op 0 zou staan. Probleem opgelost ? Nou niet dus. Enkele weken later kreeg ik een factuur waarin 25 tm 31 december opnieuw werd berekend en gelijk ook maar de maanden januari en februari erbij.Ik heb dat opnieuw gereclameerd en er kwam een telefoontje op een nogal botte wijze waarbij zij het waren die mij hadden gebeld en ik zo nodig ’s morgens in alle vroegte (er is hier 4 uur tijdsverschil) ik de laatste 4 cijfers van mijn bankrekening zogenaamd ter verificatie moest ophoesten. Er werd vervolgens wel toegezegd dat een en ander zou worden gecorrigeerd maar niet dus. Niets is gecorrigeerd. Wel kreeg ik een zoveelste standaard bevestiging van de beëindiging en ook kreeg ik een bevestiging dat alle apparatuur is teruggezonden. Creditnota Ho maar!!
Vandaag kreeg ik dus wederom een factuur ditmaal worden ook doodleuk da maanden maart, april en mei in rekening gebracht. Dit begint toch echt te ruiken naar doelbewuste oplichterij. Op 26 mei zou het bedrag van mijn rekening worden geboekt (lees: gestolen). Mooi niet dus want dat is geblokkeerd.

Zodra alles definitief nu is opgelost en de directie in persoon verontschuldigingen maakt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvKMvk