Klacht: Fout op fout

op 17 december 2012 over tweak in de categorie Vaste Telefonie

Naar aanleiding van de onderstaande email dat alles aan u kant correct is doorgevoerd om te kunnen bellen, is wederom nog steeds niet opgelost, sterker nog ik heb vrijdagmiddag jullie support afdeling gebeld ( kosten 10 cent per minuut, terwijl het jullie probleem is ) De medewerker wist mij te vertellen dat de fout bij jullie ligt en niet bij ons, het probleem wat hij mij vertellende, is dat er nog twee nummers aanwezig waren in het systeem. Hierdoor is het niet mogelijk om de configuratie op te halen voor de modem. Ook gaf hij aan dat hij het probleem zal doormelding aan de technische dienst, maar weer geen reactie van de technische dienst of Tweak, dat het probleem is opgelost.

U zult begrijpen dat ik inmiddels echt er van baalt dat wij nog steeds niet kunnen bellen.
Vanaf de aanmelding om over te stappen naar Tweak zijn er problemen geweest zie onderstaande

@Bevestiging gekregen op de post met een klantnummer van ons zelf, maar ook van een klant uit Almere.
@Vervolgens naar vier weken weer contact opgenomen met jullie dat wij nog niet gebeld waren door de monteur,. Antwoord van Tweak sorry meneer er is een fout gemaakt door ons om u aan te melden.
@Pakket ontvangen met een decoder en draadloze verbinding via 230 Volt, weer een twijfels of dit wel allemaal goed ging, want er was geen modem aanwezig. Weer keurig een antwoord van tweak, meneer de monteur neemt een modem mee. Ja u raadt het al de monteur was al twee uur later was dan gepland, vraagt dan ook nog meneer waar is de modem, gelukkig had die monteur een modem in de auto ( maar deze was natuurlijk niet voor ons ) @ Maar ook was deze monteur niet op de hoogte of hij de installatie voor 1 pc, TV en telefonie moest installeren, dus heeft meneer geen telefoon geactiveerd en is weer weg gegaan .

Het verbaast mij dan ook dat ik vandaag weer geen telefoon kan gebruiken deze week, kosten voor het bellen lopen behoorlijk op ( mobiel ).

inmiddels twee weken verder.

Dat ik eindelijk kan bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frits1963