Klacht: Fout op fout

op 03 oktober 2016 over Dela in de categorie Verzekering

Ik ben al vanaf maart aan Het bellen met deze organisatie omdat mijn zoontje op de polis staat van de dela bij hem en ik hem vanaf dat ik 25 werd op mijn polis wilde hebben de dela zegt hier op ja mevrouw daar moet hij toestemming voor geven kunnen alleen een brieg sturen dat gedaan en wat denkt u werd niet op gereageerd verassend genoeg
Ik ben bij mijn ex partner met kind uit huis gehaald door de politie door huishoudelijk geweld en zelf dodingen acties heeft deze man ook
Kortom ben k nu al vanaf maart de volledige verzorger voor me kind en ziet hij zijn vader niet
Ik wil hem op mijn polis hebben en krijg geen enkel begrip of respect vanuit jullie organisatie om hier iets aan te doen
Ik betaal voor een polis bij jullie waar ik zelf niks aan heb als mijn zoon niet bij me bij geschreven word en zal ik genoodzaakt zijn om bij jullie weg te gaan om een andere organisatie te vinden die me wel verzekerd met me kind
Wand zo kinder achtig zal het wel moeten als ik niet sirieus word genomen
Iemand ik mijn geval moet geholpen worden en gehoord en niet in de kou moeten worden laten staan door jullie als organisatie

En dan nog erbij sturen jullie rekeneningen na het verkeerde adres van me
En word ik gewoon ander halve week niet terug gebeld op me terug bel verzoeken
En het enige wat jullie kunnen zeggen goh sorry

Jullie mogen je schamen als organisatie ben er helemaal niet over te spreken

Ik hoop dat jullie nu eindelijk is wat gaan betekenen voor me en me is wat sirieuser gaan nemen en dit probleem gaan aanpakken

Als dit probleem opgelost word
En rekeningen niet verdubbeld worden terwijl k van geen rekening af weet en op een ander adres aan komen als waar ik woon

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dela over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dela in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne 25