Klacht: Fout inmeten, verkeerd advies, GEEN klantenservice

op 08 juni 2021 over Total4Living in de categorie Meubelwinkels

Lees dit goed door voor je overweegt er te kopen. Wij zijn zeer ontevreden! Slechte bereikbaarheid/klantenservice, klagende medewerkers over hun eigen bedrijf zodra je ze aan de lijn krijgt.
Voor onze nieuwbouwwoning zijn we opzoek gegaan naar een partij dat de complete woning voorziet van raamdecoratie.
Via Piet Klerkx zijn we terecht gekomen bij Total4Living. Zij hebben namelijk in Piet Klerkx Waalwijk een shop zitten.
In de veronderstelling dat het via Piet Klerkx vast een goede partij zou zijn, hebben we ervoor gekozen om hier al onze raamdecoratie uit te kiezen (ruim 5000 euro). Achteraf hadden we wellicht beter moeten onderzoeken, want ondanks de naam Piet Klerkx, ben ik niet de enige met klachten.

Eenmaal na de handtekening zijn ze langsgekomen om e.e.a. in te meten en te adviseren. Wij hebben een brede erker aan de voorzijde van de woning alwaar 3 houten jaloezieën zouden worden geplaatst. De beste man heeft ons geadviseerd om de middelste (breedste) jaloezie minder smal te maken, zodat deze links en rechts als het ware tussen de 2 kleinere jaloezieën in komt te zitten. Zodoende zou het koord nog bereikbaar zijn voor openen/dicht maken.

We hebben hier meerdere malen in person gevraagd of er GEEN kieren komen. Dat was niet het geval, verzekerde de beste man. Je wilt immers dat raamdecoratie 2 dingen opvangt: inkijk van buiten naar binnen en het blokkeren van licht.

Samengevat:
– Het duurde heel lang voordat er geleverd kon worden. Men gaf aan Corona. Echter gaven de monteurs die na maanden langskwamen, dat het vooral kwam door onderbezetting.
– Eindelijk een afspraak voor monteren, werd deze vanuit hun zijde geannuleerd omdat de door hun NIET verzonden factuur nog niet was betaald?
– De erker (je raadt het al) liet kieren waardoor je gewoon naar binnen kon kijken. Slecht advies. Later hier meer over.
– De bamboe rolgordijntjes (woodwave) waren verkeerd ingemeten, deze zaten te dicht op elkaar dus moesten terug om vermaakt te worden. Hierdoor is 1 van de 4 woodwave rolgordijnen wat smaller dan de rest.
– De overgordijnen over de gehele breedte van de woning (achterzijde) komen in het midden op de grond. Weer verkeerd ingemeten.
– De houten jaloezie in de badkamer, dat vochtbestendig zou moeten zijn, trekt krom.

Ik heb ze gevraagd om op zijn minst voor de jaloezieën in de erker met een oplossing te komen. Maar omdat het niet op schrift staat, kunnen we hier niets mee. Hun oplossing: je kunt tegen gereduceerd tarief en op eigen risico een nieuwe bestellen, want volgens de in-meet-man gaat dit niet werken.

Toch, zo eigenwijs als ik ben, maar naar eigen inzicht, een nieuwe (bredere) besteld. En wat denk je: nu hebben we een perfect afgedichte raam, zijn de koordjes nog meer dan prima bereikbaar en is alles qua product opgelost. Dit omdat ik zelf WEL de juiste keuze heb gemaakt. Maar naar alle onvrede richting deze partij.

Ze kunnen mij niet meer tevreden maken. Ik ben bereid om mijn reviews te verwijderen als ze alsnog besluiten kosteloos voor een oplossing te komen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total4Living

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total4Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robin van den Haak