Klacht: Fout in sortering

op 27 mei 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online een fiets besteld en het gaat hier over een fiets dat wat geld gekost heeft. Maandag 25 mei kreeg ik bericht van Dynalogic dat het het via hun geleverd word op dinsdag 26 mei. Ik kreeg op dinsdag morgen een email van hun met daarin de maatregelen over Covid19 en leveringen. Er Was ook een code die ik moest geven aan de koerier voor bevestiging van ontvangen. Een uur later krijg ik een andere mail dat er een fout in sortering was. Ik heb geen ervaring met dit bedrijf, dus ik denk in mijn eigen het komt morgen wel. Deze avond toch het koerierbedrijf opgezocht en ik lees alleen meer negatieve reacties en ervaringen met dit bedrijf. Ik heb nog geen andere mail gekregen wanneer het geleverd zou worden. Dus ik wil er heel rap bij zijn en hoop dat dit niet aansleept en ik weken moet wachten op mijn pak. Het is aankoop van een dure fiets en wil niets riskeren. Kunne jullie mij erbij helpen aub.

Gewenste Oplossing:

Dat het zeker deze week geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cumalig