Klacht: Fout bij stedentrip

op 19 oktober 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo,

Ik ben Thalita, ik ben 15 jaar en wilde mijn moeder verassen met een stedentrip. 10 Juli heb ik een veiling gewonnen en ik heb gelijk geboekt. Door een fout bij vakantieveilingen kon de reis niet plaatsvinden. Ik heb contact opgenomen met vakantieveilingen zelf, maar die zeiden dat ik geen reis had geboekt terwijl ik betaald heb en nog een bevestiging had gekregen dat ik de reis had gewonnen. De datum die ik had ingevoerd voor de reis ging niet door omdat ik volgens vakantieveilingen te laat was terwijl ik een bevestiging had gehad. Ze zeiden mij dat ik een nieuwe datum moest uitkiezen, maar dat was niet zo makkelijk omdat ik vakantie had die weken en mijn moeder een eigen bedrijf heeft. Zou het mogelijk zijn dat ik mijn geld terug kan krijgen?

Thalita

Als ik mijn geld terug kan krijgen zou dat een enorme opluchting zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 23 oktober 2016 om 16:28 geantwoord

Beste Mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben het destijds nagekeken maar helaas was er nog geen reservering gemaakt.
Wij hebben u destijds aangeraden om een andere datum te kiezen.
U geeft echter ook aan dat u minderjarig bent.
Minderjarige mogen bij ons niet meebieden.
Mocht het account door u met uw gegevens zijn aangemaakt dan ontvangen wij graag een kopie van uw id bewijs, dan kunnen wij verdere stappen ondernemen en de gewonnen veiling eventueel annuleren.

Sabine Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door Thalita.d