Klacht: Fout bij bezorging

op 20 juli 2016 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Ik heb reeds een bed gekocht bij heco breda. Dat was allemaal keurig afgehandeld. Todat de bezorging moest plaats vinden. Keurig een afspraak gemaakt met heco over de bezorg datum. Ik wou ook weten om hoe laat de bed zou aankomen op de afgesproken dag. Daarvoor moest ik een dag van te voren bellen want dan pas konden ze dat vertellen. Dus heb ik netjes 1 dag van te voren gebeld met de filiaal waar ik de bed heb aangeschaft. Toen begon het mis te gaan. Er werd me verteld dat ik zoetermeer moest bellen aangezien die filiaal dichterbij was bij mijn woonplaats. Dus heb ik zoetermeer gebeld en werd me door de zoetermeer filiaal verteld dat ik breda moest bellen aangezien ik hem daar heb aangeschaft. Dus weer breada gebeld en werd telkens doorverwezen naar de andere filiaal. Dit vond ik erg slecht aangezien het een bedrijf was en de communicatie niet goed geregeld is tussen de fillialen. Maar het probleem is dus dat ik de bed niet op het afgesproken datum heb ontvangen.

Als het word geregeld en ik de bezorgkosten terug krijg aangezien ik de dag ervoor nachtdienst had en ik vroeg moest opastaan om te bellen en het probleem optelossen

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rateb