Klacht: Fotoprogramma niet te downloaden.

op 19 april 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Sinds het programma niet meer bij de HEMA beschikbaar is heb ik geduvel: Ik kan niet meer bestellen, alleen een fotoboekje samenstellen.
Daarover heb ik een klacht ingediend en het advies gekregen het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. En dat laatste lukt niet. Ook niet als ik de beveiliging (firewall) uitschakel.
Ook de telefonische adviezen helpen niet.
Ik kan nu geen nabestellingen meer doen van de reeds gemaakte boekwerkjes.
Wat ik ook niet snap is dat de installatie door Albelli overgenomen kan worden, iets dat je meemaakt bij problemen met andere programma’s.
Ik heb speciaal voor Albelli Google Chrome browser geïnstalleerd.

Ik wil het programma geïnstalleerd hebben.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 augustus 2017 om 10:05 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

In de maand mei hebben wij per e-mail contact met u opgenomen over de problemen die u ervaart. Ons laatste contact was op 15 mei, waarbij wij telefonisch hebben vernomen dat meneer Quack ziek was en het op dat moment niet goed uit kwam. Wij hebben toen afgesproken dat meneer ons een e-mail zou sturen wanneer het u weer beter uit kwam. Sindsdien hebben wij nog geen berichten van u ontvangen. Indien wij u toch verder kunnen helpen, adviseren wij u per e-mail contact met ons op te nemen.

Albelli

Heeft op 12 augustus 2017 om 21:38 geantwoord

Ik ben niet ziek geweest of iets van dien aard. Punt is dat Albelli van alles heeft gekregen waar ze om gevraagd hebben met veel suggesties kwamen die nergens toe leiden. Of ze er echt effort in gestoken hebben betwijfel ik. Uiteindelijk heb ik het probleem zelf opgelost door op een 'derde' computer een exe-bestand van albelli te achterhalen en naar mijn systemen gecopieerd. Hadden ze ook kunnen bedenken.

Alle klachten die gemeld zijn door ERQu