Klacht: Fotoboekjes “Plopsaland” De Panne

op 30 mei 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Heb reeds verschillende malen een mail gestuurd i.v.m de fotoboekjes van Plopsaland De Panne , reden daarvoor was niet tevreden over de afwerking van de boekjes. Heb een mail gestuurd met mijn opmerkingen en kreeg gratis de twee boekjes opnieuw toegezonden. Tot mijn spijt moest ik vaststellen dat het probleem niet opgelost was , de kaders van sommige foto’s waren afgesneden op de kaders , mijn witte ruimtes bovenaan waren weg. Bij Albelli hebben ze gezegd dat de preview in orde was , dus ligt de fout in het verwerkingsproces. Ik moest de twee laatst toegestuurde boekjes terugzenden wat ik dan vorige week maandag gedaan heb , ze gingen dan kijken wat ze konden doen. Tot op heden heb ik niks van hen vernomen hoe het nu verder zal verlopen. De manier van werken vind ik beneden alle pijl , het waren boekjes voor mijn kleinkinderen (eerste communie en zesde verjaardag) , het is bijna 2 maand geleden dat mijn kleinzoon verjaarde. Nog steeds heeft hij zijn boekje niet ontvangen. Graag zou ik hierop een antwoord krijgen , het duurt nu al lang genoeg.

Met vriendelijke groeten
Anita Hamerlinck

Als alles zoals de preview afgewerkt is , ik vraag me af of er geen controle meer is bij de verzending van het eindproduct. Mocht er een nacontrole zijn zou dit eerder opgemerkt worden en kan men nog maatregelen treffen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 06 juni 2016 om 14:00 geantwoord

Beste mevrouw Hamerlinck,

Wat ontzettend vervelend dat uw fotoboeken niet geheel naar wens bij u zijn aangekomen. Volgens onze contactregistratie heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice en heeft u inmiddels het fotoboek iets aangepast en kosteloos opnieuw mogen bestellen.

Wij zien dat uw fotoboeken op dit moment nog in productie zijn, wanneer deze klaar zijn ontvangt u van ons automatisch bericht.

Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben kunt u contact met ons opnemen via http://albelli.be/help/neem-contact-op

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Albelli klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Hamerlinck