Klacht: Fotoboek zonder foto’s ontvangen

op 14 maart 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Via app fotoboek gemaakt en besteld. Het duurde al een hele tijd om überhaupt foto’s te kunnen laden. Bleek het boek toch leeg te zijn.
Zit nu met een blanco boek. Albeli gebeld en een reloadcode gekregen met de mededeling probeer het nog eens en als het niet lukt even bellen zo gezegd zo gedaan, bellen met klantenservice het lukt niet wat nu. Meneer we sturen een mail met een stappen plan hoe te handelen, nog steeds geen mail ontvangen met stappenplan. Nu moet ik van internet lezen dat de app helemaal niet werkt en de technischedienst is er mee bezig.
Maar dat zij ze al enige tijd aan het doen.

Ik denk dat het beter is geld terug te storten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 10 mei 2016 om 10:34 geantwoord

Beste meneer Geerligs,

Wat vervelend dat u een blanco fotoboek heeft ontvangen en dat de geboden oplossingen niet geholpen hebben. Wij hebben u op 14-03-2016 een e-mail gestuurd met daarin uitleg over de oorzaak en twee opties voor u:

1.Wachten tot de update er is.
2. Gebruik maken van de 'niet tevreden, geld terug' regeling.

Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen en vragen u contact op te nemen met ons via https://www.albelli.nl/help/neem-contact-op.

Albelli klantenservice

Heeft op 10 mei 2016 om 20:59 geantwoord

Nee, het probleem is nog steeds dat ik het album niet via de iPad kan uploaden.
Dus nog steeds niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door frits@ferliner.nl