Klacht: fotoboek M

op 14 juli 2016 over Albelli in de categorie Fotoservice

Ik meen dat ik een gratis fotoboek zou ontvangen
Mijn promotiecode is FBY57ZD22A34Z76
Mogelijk ligt het aan mij maar al ik de gegevens daaromtrent heb in gezien kreeg is het idee dat het niet gratis was. Ik verwachtte zonder meer met die code een fotoboek te ontvangen

Als ik het bewuste fotoboek heb ontvangen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 27 juli 2016 om 12:17 geantwoord

Beste meneer Noorland,

Wat vervelend om te horen dat er verwarring is ontstaan in de voorwaarden van de promotiecode welke u heeft ontvangen van de Vriendenloterij.

Wij hebben u op 15 juli 2016 een e-mail gestuurd met de volgende informatie:

Wij hebben vernomen dat de actievoorwaarden niet geheel duidelijk zijn. Deze promotiecode is geldig op een M-formaat fotoboek met 24 pagina's zonder extra opties. Wanneer de promotiecode verrekend is, komt het bedrag op €0,- te staan.

U kunt de promotiecode als volgt toepassen:
Wanneer u klaar bent met het maken van uw product, klikt u op 'Bestellen'.
Zodra u op 'Bestellen' heeft geklikt wordt uw product verzonden en komt u op onze bestelpagina terecht. Hier kunt u eventueel extra opties kiezen zoals meerdere exemplaren en hoogglans. Hierna komt u op de pagina 'Mijn winkelmandje' terecht. Onderaan deze pagina klikt u op 'Vul de promotiecode in'. Er verschijnt nu een invulvakje. Vul hier uw promotiecode in en klik op 'Invoeren'. Als de promotiecode wordt geaccepteerd, ziet u direct dat de korting in mindering wordt gebracht. Wordt de promotiecode niet geaccepteerd, dan krijgt u hier een melding van.

Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij dat graag van u.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door jannoorland@hotmail.com