Klacht: Fotoalbum met ontbrekende blz

op 20 juli 2012 over Albelli in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4/07/2012 fotoalbum besteld. Ontvangen op 10/07/2012 met 2 ontbrekende blz. Dit gemeld, antwoord ontvangen met de vraag om album terug te sturen. Album teruggestuurd op 16/07/2012. Nog steeds geen bericht ontvangen – noch correct album ontvangen. Op klantenportaal Albelli staat geen enkel spoor van deze transacties. Ondertussen zijn we 20/07/2012, krijg ik mails van Albelli mbt tevredenheids enquete, gratis 2de album, … Zou het op prijs stellen moest ik mijn besteld album krijgen.

Gewenste Oplossing:

Besteld album met als compensatie voor de ongemakken, de luxe uitvoering van inbinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 20 juli 2012 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrick,

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en u een oplossing aangeboden. Mocht u nog vragen hebben kunt u ons altijd bereiken via mail, chat of telefoon.

Met vriendelijke groet,

Albelli klantenservice

Reactie van de melder van de klacht PatrickDecottignies

5 jaren geleden - Er zou mij een promotie code worden verstuurd om het album opnieuw door te sturen en te laten afdrukken - ik heb nog steeds niets ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door PatrickDecottignies