Klacht: Foto lijst terug brengen

op 02 mei 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik had een paar dagen geleden een foto lijst gekocht maar aan de achter kant kon die niet open dus kon ik er geen collage van maken ik wou hem op ruilen voor iets anders wat je wel aan de achterkant open kan maken waar je al die fotos in kan doen ik had geen bonnetje meer maar hij was 4,95 hij staat ook gewoon in de winkel en ik mog hem niet om ruilen volgens hem kan dat niet nou ik werk zelf in een winkel het kan wel

Als ik hem om kan ruilwn voor iest anders als dat diurder betaal ik de rest gewoon bij geen probleem

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

5 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanie 1998