Klacht: Fortnite on phone

Monchupie op 03 maart 2021 over Epic Games in de categorie Computer Games

Ik speel nu al ruim 2 jaar fortnite en ineens kan ik hem niet meer update, begrijp het helemaal dat Apple en fortnite in een ruzie zitten maar snap dan niet waarom alle telefoon gebruikers nu genoodzaakt zijn om telkens vbucks te kopen terwijl andere het gratis krijgen door de battle pass? Waarom krijgen telefoon gebruikers dan niet eens in de zoveel tijd iets gratis of in dit geval gratis vbucks? Voor ons is het op dit moment best lullig dat we zoveel mis lope. Door een ruzie. En ik zelf vind gewoon dat hier niet overna gedacht is. Op deze manier gaan ze ontzettend veel fans/ spelers kwijt raken. Ook snap ik het gewoon niet waarom wij niet meer met fortnite spelers kunnen spelen die wel kunnen update? Heb heel veel vrienden die fortnite spelen en kan niet eens meer gezellig samen spelen omdat ik een oudere versie heb.

Ik wil gewoon dat alle mensen die fortnite spelen maar niet kunnen update een pakket krijgen met een paar skins en vbucks als een soort sorry dat t zolang duurt een soort van cadeau van hou alstublieft nog even vol. Ook wil ik dat ze naar een manier gaan kijken waardoor we gewoon weer met iedereen kunnen spelen zodat ik en vele andere gewoon weer met hun vrienden kunnen spelen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Epic Games

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Epic Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monchupie