Mijn Klacht:
Beste,
Graag zsm die B.R.U.T.E shit eruit halen!!!!!!!!
Is toch geen leuk spel meer zo??
Speel al sinds seizoen 1 maar zo niet lang meer.
Mvg…..
Gewenste Oplossing:
Als die robots eruit zijn.
Een gebruiker van Fortnite uit zijn onvrede over de toevoeging van de B.R.U.T.E in het spel, die volgens hem de speelervaring negatief beïnvloedt. Hij geeft aan al sinds seizoen 1 te spelen, maar overweegt te stoppen als deze verandering niet wordt teruggedraaid.
Beste,
Graag zsm die B.R.U.T.E shit eruit halen!!!!!!!!
Is toch geen leuk spel meer zo??
Speel al sinds seizoen 1 maar zo niet lang meer.
Mvg…..
Als die robots eruit zijn.
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Epic Games
Bericht van Robin van Klacht.nl
6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Epic Games nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM