Klacht: forse reparatiekosten die onder verantwoordelijkheid van Paradigit vallen, worden doorgeschoven naar de klant. Klant wordt gedwongen om te betalen, anders geen laptop terug

op 18 mei 2016 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Bij aankoop van een Asus laptop heeft Paradigit op eigen advies een HDD schijf vervangen door een SSD schijf. Op zich was ik daar tevreden over.
Nu de laptop voor een defect gerepareerd moet worden, blijkt echter dat de laptop, vanwege de aanpassing, niet meer onder de garantievoorwaarden van Asus valt en dat de reparatiekosten voor mijn eigen rekening moeten gaan komen.
Paradigit kan of wil de laptop zelf niet repareren. Zij geeft aan dat wanneer ik de laptop naar Paradigit zou brengen, ook zij de laptop via Asus zou laten repareren en ook dan de kosten voor mijn rekening wil laten komen.
Het klopt niet om forse reparatiekosten aan mij in rekening te brengen, die voorvloeien uit handelingen van Paradigit zelf.

Ik ben tevreden wanneer ik een laptop terug heb die goed werkt en wanneer Paradigit zelf de verantwoordelijkheid neemt voor de kosten die zij zelf gemaakt heeft en niet naar mij doorschuift.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door phr