Klacht: Folders niet bezorgd en geen reactie van verspreider

op 21 maart 2017 over Axender in de categorie Reclame

Folders op 2x na al een jaar niet ontvangen. Verschillende keren klacht ingediend bij axender. Gewoon geen reactie. Belachelijk! Heb niet altijd internet. Ik wil de folders gewoon ontvangen

Wanneer ik de folders eindelijk iedere week ontvang

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 21 maart 2017 om 13:49 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u de folders zolang al niet heeft ontvangen en dat het maar 2 maal goed is gegaan. En u hoort ze ook gewoon in uw brievenbus te ontvangen. Op het moment dat wij een klacht ontvangen (via onze website, telefonisch of social media) dan kunt u ervan uitgaan dat deze altijd direct in behandeling wordt genomen. Helaas is uw melding nog niet opgelost. Wij gaan ervoor zorgen dat u de folders weer naar behoren gaat ontvangen.

Klantenservice
Axender BV

Heeft op 20 april 2017 om 09:04 geantwoord

Nog steeds geen folders. Echt belachelijk

Bericht van Axender

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het wederom vervelend om te horen dat u nog steeds geen folders van ons heeft ontvangen. Wij gaan uitzoeken wat hier fout gaat en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door poeh74