Klacht: Folderbezorging

op 10 mei 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na mijn klacht over geen folderbezorging op ons adres van oktober verleden jaar sindsdien elke week keurig de folders ontvangen, maar……. de laatste weken weer geen folders ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Graag weer elke week gewoon de folders in de bus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 11 mei 2017 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer van de Veen,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u afgelopen weken geen folders van ons heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door J. van Veen