Klacht: folder niet bezorgd

op 19 oktober 2016 over Axender in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerst worden mijn flyers door de schredder gehaald. Dit is gelukkig goed opgelost omdat zij op eigen beweging nieuwe hebben afgedrukt. Maar vervolgens worden de flyers niet lokaal verspreid. De rekeningen zijn natuurlijk al betaald. In reactie op mijn vraag wat er gebeurd is met mijn flyer wordt aangegeven dat deze gewoon is bezorgd. Uit eigen navraag in mijn buurt blijkt dat dit niet het geval is geweest. Hoe wordt dit door axender gecontroleerd? Ik heb druk- en verspreidingskosten gemaakt, maar er is dus niet geleverd waarvoor ik heb betaald. Ik doe dus geen zaken meer met axender. Naar mijn geld zal ik wel kunnen fluiten zeker.

Niet. Ze harde gewoon moeten bezorgen.
Geld terug zou fijn zijn. Maar neemt niet weg dat ik nog met hen in zee ga

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 26 oktober 2016 om 11:46 geantwoord

Heel vervelend om te horen dat dit uw ervaring met ons bedrijf is. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bezorging en klachtafhandeling naar tevredenheid verloopt. Jammer dat dit bij u niet naar wens is verlopen. Wij nemen uw feedback over de gang van zaken mee en zullen dit intern bespreken.

Heeft op 26 oktober 2016 om 13:16 geantwoord

Ik had al de oplossing aangeboden gekregen. Nl. Geen. Klachtenafdeling geeft aan dat de bezorger deze gewoon heeft verspreid en dat niet aantoonbaar is gevonden dat ze niet bezorgd kan worden.intern is dit allang besproken en met mij teruggekoppeld

Alle klachten die gemeld zijn door hobbykidz