Klacht: Folder Jan Linders niet ontvangen

op 22 april 2017 over Axender in de categorie Reclame

Sinds enkele weken ontvang ik de folder van Jan Linders niet meer.
Postcode gebied: 6002 BL

Als ik de folder weer wekelijks ontvang.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 24 april 2017 om 09:07 geantwoord

Beste heer / mevrouw Stijnen,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de Jan Linders folder niet van ons ontvangt. Onze afdeling Kwaliteit gaat dan ook voor u uitzoeken wat hier aan de hand is en ervoor zorgen dat u de folder weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Klantenservice Axender

Heeft op 05 mei 2017 om 00:11 geantwoord

Even voor de goede orde. Ik ben tevreden aangezien de folder van Jan Linders weer iedere week in de bus ligt. Ik vind het jammer dat ik de klacht gemeld heb op het moment dat er een nieuwe bezorger is gestart. Deze jongen had keurig op tijd geleverd en doet dat nog steeds. Het is sneu voor hem dat hij de eerste week wordt lastig gevallen door klachten die bij zijn voorganger thuishoorden.

Bericht van Axender

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw Stijnen, Bedankt voor uw feedback. Wij proberen bij klachtmeldingen uiteraard rekening te houden met de start van nieuwe bezorgers. Onze afdeling Kwaliteit is inmiddels op de hoogte en zal uw feedback meenemen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door StRudy