Klacht: Onterechte contributie acceptgiro

op 21 januari 2019 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

April 2017, schriftelijk mijn abbonement opgezegd Die ik overgens nooit heb ondertekend maar goed.
Want jullie bestookte met vage post (Achternaam ook verkeerd gespeeld trouwens) (dus daar heb ik echt niet zelf akkoord op gegeven)
Toen kreeg ik in december 2017 een brief over een contributie betaling. Telefonisch gebeld en Ik moest mijn opzegging nogmaals alleen dan via de email sturen. Dus zo gezegt zo gedaan.
Krijg ik 20januari 2019 een herinnerings brief of ik even de 5 maanden wil betalen van 31-11-2017. Tot 10-03-2018.

Gewenste Oplossing:

Komen jullie ruim een jaar later nog mee
ik ga dit dus echt niet betalen.
Ik heb ruim van te voren op gezegt terwijl ik volgens mij niet officieel lid was omdat im niets heb getekend
niet vanaf 12-2017
Maar vanaf 04-2017 toen ik een brief heb gestuurd en me baan kwijt raakten. Heb ik ook nog bewijzen van en een kopie van die brief heb ik ook nog ergens.
Dus Ik wil gewoon dat dit rechtgetrokken gaat worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michelleb788