Klacht: Ongewilde aanmelding lidmaatschap

op 19 januari 2019 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik werd gebeld door FNV, met aanbod om VRIJBLIJVEND een informatiepakketje te ontvangen en mocht ik lid willen worden was het voor 4, euro nog-wat. Nee bedankt, wil geen lid worden, maar dat VRIJBLIJVENDE pakketje is goed mocht ik toch lid willen worden, kan ik me eerst rustig inlezen etc. Kreeg ik week later een compleet pakket met lidmaatschap pas, met een rekening van 26 euro. Na heel gedoe, mocht ik dat als niet ontvangen beschouwen en was ik geen lid. Nu in Januari 2019 krijg ik ineens een AANMANING voor de maand AUGUSTUS 2018. Of ik nog even 26 euro wil overmaken, voor iets wat tegen mijn wil in tot stand is gezet. Heb duidelijk aangegeven geen lid te willen worden. FNV doet dus aan hardnekkige verkoop, waarschijnlijk had die man die me belde zijn wekelijkse verkoop niet behaald en me maar ff aangemeld. Vindt dit zeer vervelend en hoop stiekem dat er meer mensen met dit probleem zijn, zo ja, idee om dit met zn allen aan te pakken tot desnoods in de rechtbank.

Als ik de aanmaning als niet verzonden mag aanschouwen en FNV zich nader heeft verklaard voor de rechtbank. Ben benieuwd hoeveel mensen ditzelfde probleem hebben en het er maar bij laten en betalen, zo verdienen ze bakken met geld dit kan echt niet voor een bond als FNV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JosBakker