Klacht: Ongewild lidmaatschap FNV

op 12 oktober 2019 over FNV in de categorie Vakbonden

Naar aanleiding van het aanvragen van een informatie pakketbrochure is er vanuit de FNV ongewild een lidmaatschap voor mij aangemaakt. Na het ontvangen van meerdere acceptgiro’s, heb ik telefonisch contact gehad met de vakbond. Er werd mij verteld dat ik een account aan moet maken via de website om vervolgens mijn gegevens door te geven. Dit heb ik tevens nooit gedaan. Ik heb meerdere malen per mail en telefoon gevraagd om een bewijsstuk met daarop mijn handtekening enof het bewijs van ons telefonisch contact. Deze bewijsstukken nu nog steeds niet ontvangen en hier krijg ik ook geen normaal antwoord op terug. Vervolgens heeft mijn moeder het contact met de FNV overgenomen en na haar meerdere e-mails naar FNV heeft zij alleen een automatisch antwoord ontvangen waarin stond dat ze het in behandeling zouden nemen. In een tussentijd van 5 maanden een antwoord vanuit de FNV dat het uit handen is gegeven aan een incasso bureau. Vervolgens een incasso brief van de GGN met extra verhoging ontvangen. Hierna weer telefonisch contact gezocht met de FNV wat nergens toe heeft geleidt. FNV blijkt uit dit gesprek niet tot reden vatbaar.

Als het probleem word opgelost.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marissahokke