Klacht: Hr.

op 17 januari 2012 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer nu al dagen fnv horeca te bereiken (0900-2022323) en krijg konstant te horen dat ik beter later terug kan bellen.
Als ik dat doe hoor ik weer hetzelfde bandje.
Aan de lijn blijven hangen tot er iemand opneemt is veel te duur.

Gewenste Oplossing:

Meer operators, dus korte wachttijden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 12 februari 2016 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door karelmollen