Klacht: geen schadevergoeding vanwege geen getuige

op 01 december 2018 over FNV in de categorie Vakbonden

ongeval gebeurt op het werk nadat ik meerdere keren via emails en mondeling had aangegeven met bepaalde werkzaamheden moeite te hebben. er is dus letterlijk nooit iets mee gedaan. onder behandeling geweest van een fysiotherapeut en maandenlang minder gewerkt en inkomen misgelopen. ik kan de fysio aantonen en ook dat ik minder verdiende. omdat ik geen getuige had kon de letselschade advocaat van fnv vakbond die mijn zaak in behandeling had na het invullen van veel papieren mij niet helpen. waardeloos omdat stel dat er geen getuige kon zijn omdat je alleen werkt?? zo zijn er meer redenen waarom ik denk waardeloos. ik heb nog steeds dagelijks pijn en moet hiervoor oefeningen doen. hopelijk kan ik ergens wel goed worden geholpen.

gewoon de zaak in behandeling nemen. ik heb alle mails nog die ik naar de leiding gevende stuurde en aantoonde waarmee ik moeite had. fysio therapie kan ik aantonen en een telefoonnummer geven van de therapeut, ook de inkomsten die ik maandenlang mis had gelopen kan ik aantonen door middel van loonstroken nadat de advocaat er naar vroeg. maar uiteindelijk geen getuige dus niks..... gewoon eerlijkheid wil ik want dit is geen manier van omgaan met mensen die werken voor deze maatschappij.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bas-77